(a fenti mondat végére azért nem teszek kérdőjelet, mert nem valódi kérdés. Összetett mondatban a főmondat állítmánya határozza meg a modalitást, tehát: nem 'Józsi megkérdezte, hogy mit csinálok én itt?' (ez amúgy anglicizmus, ott működik az, hogy 'But I thought you knew him?', de nálunk nem), hanem: Józsi megkérdezte, hogy mit csinálok én itt (mivel azt állítom, hogy "megkérdezte". Remélem, ezzel a kis bevezetővel kellően ráhangoltam az olvasót az azt követő posztra:D )


Szóval. Nem tudom, hányan és hogyan tévednek az internetnek eme kies sarkára, de a statisztikák alapján mindenesetre pár ember már látta az oldalt. Egészen eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel a bloggal, de most úgy döntöttem, elkezdem rendesen írni.

Mi ennek az egésznek a célja?

1. Depressziós vagyok (nem én állítom, hanem pszichiáter), és magányos. Leírva azonban jobban átlátom a gondolataimat, plusz van rá esély, hogy magával a bloggal szerzek barátokat. Jó érzés az embernek, ha tudja, hogy olvassák. 

Az őrjít meg, hogy én vagyok az egyetlen, aki teljes egészében átlátja a dolgaimat, hogy senkivel nincs megosztva az életem. Ez persze mindenkinél így van, viszont én a természetem miatt egyszerűen igénylem, hogy megosszak dolgokat másokkal. Úgy érzem, nagyon összetett és bonyolult személyiség vagyok (nem, ez itt nem a szerénykedés helye. Aki ezt olvassa, az készüljön fel, hogy szégyentelenül beképzelt dolgokat fogok leírni:D). Úgy érzem, az életem regénytéma lehetne. A belső harcaim. A vívódásaim. A felfedezéseim.

Ez a blog kísérlet arra, hogy mindezeket most előhozzam magamból, napvilágra tegyem, és értékelést, visszajelzést kapjak róla.

2. Unatkozom, és már egy jó ideje passzív állapotban vagyok. Ez alatt azt értem, hogy nem alkotok, nem hozok létre semmit, csak fogyasztok. Fogyasztok filmeket, pénzt, amit nem én keresek meg, időt, stb. Nem cselekvő vagyok, hanem elszenvedő (a szó tudományos értelmében). Nem adó, csak befogadó. 

Úgy érzem, arra születtem, hogy létrehozzak dolgokat. Ezzel a bloggal talán sikerül létrehoznom valamit...

3. mert miért ne? :)


Nem tudom, beindul-e ez a dolog, de mindenesetre kíváncsi leszek rá. Azzal fogom kezdeni, hogy kicsit többet írok magamról. Aztán meglátjuk. Szeretnék megkérni mindenkit, aki hajlandóságot érez magában, hogy kommenteljen, hogy ne habozzon! Vitassuk meg a dolgokat! Hozzunk létre egy műhelyt! Akár abban is benne vagyok, hogy ha más hozzám hasonlónak van az enyémhez hasonló, kissé önéletrajzi jellegű, elmélkedős blogja, akkor linkelje ide be, és legyen az  egész adok-kapok alapon. Vagyis próbáljunk meg segíteni egymásnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://titkoshely.blog.hu/api/trackback/id/tr705382728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása